Hotele w Polsce do 71% taniej
635 hoteli w 321 miastach Polski, hotele taniej do 71% niż bezpośrednio w hotelu.
login:
hasło:
Zarejestruj się    Zapomiałem hasła
kontakt z rezerwacja
 




1. Jak wygląda proces rezerwacji?

Odp:
Proces rezerwacji składa się z IV etapów:
Krok 1) wyszukiwanie oferty za pomocą
Krok 2) wybór oferty z listy dostępnych hoteli
Krok 3) wypełnienie formularza zamówienia,
Krok 4) dokonanie płatności.

Krok 1: Wybór oferty
Ofertę wyszukujemy za pomocą wyszukiwarki wybierając miasto, termin przyjazdu i wyjazdu, rodzaj pokoju oraz liość osób do zakwaterowania. Po wybraniu tych opcji zatwierzamy wybór klawiszem "Rezerwuj". System wyświetli listę dostępnych obiektów.

Krok 2: Lista dostępnych obiektów
Z listy wybramy interesujący Nas obiekt. W naszym serwisie znajdują się dwa typy obiektów.
Hotele dostępne natychmiastowo tzw. on-line'owe zaznaczone są kolorem żółtym (wzór poniżej). Polecamy tym, którzy potrzebują zakwaterowania od razu. Po zrobieniu rezerwacji w takim obiekcie, potwierdzenie rezerwacji otrzymają Państwo natychmiastowo na wskazany w formularzu adres e-mail. Czas całej rezerwacji od wyboru oferty, przez płatność kartą czy przelewem elektronicznym,  po otrzymanie vouchera na skrzynkę poczty elektronicznej nie powinien przekroczyć 60 sekund.
Hotele, w których miejsca potwierdza nasz opaerator. Te obiekty zaznaczone są kolorem szarym. (wzór poniżej). Tutaj potwierdzenie wolnych miejsc może potrwać nieco dłużej bo nawet do 48 godzin.



Rys: Hotel przedstawiony na żółtym tle oznacza, że jest on dostepny natychmiast.



Rys: Hotel przedstawiony na szarym tle oznacza, że jest on dostepny po potwierdzeniu wolnych miejsc przez operatora.


Krok 3:
Formularz rezerwacyjny
Rezerwacji można dokonać na dwa sposoby. Klikając "Rezerwuj" obok hotelu już na liście z dostępnymi hotelami lub klikając '"Rezerwuj" w prezentacji obiektu. Za każdym razem system przeniesie Nas do formularza rezerwacyjnego. Należy tam podac dane niezbędne do wykonania rezerwacji. Po wypełnieniu formularza przechodzimy do ostatniego kroku - Płatności. Jesto to jedyne miejsce w serwisie gdzie dochodzi do pobrania należności.

Krok 4 OSTATNI: Płatność

Wybory płatności dokonuje się będąc na stronie z formularzem rezerwacyjnym. Aby przejść do płatności nalezy wypełnić wszystkie wymagane pola formularza.
Do wyboru oddajemy Państwu trzy, najbezpieczniejsze naszym zadniem formy płatności przez internet: 
Kartą kredytową
przez bezpośredni, bezpieczny terminal internetowy POLCARD.
Przelew elektroniczny Inteligo
przez bezpośredni, bezpieczny terminal internetowy Inteligo
Przelew elektroniczny mTransfer
przez bezpośredni, bezpieczny terminal internetowy mBank

Za każdym razem kiedy wybiorą Państwo opcję płatności przenoszeni są Państwo bezpośrednio na strony PolCard lub wybranego banku. Zapewnia to najwyższy poziom bezpieczeństwa Państwa pieniędzy. Dzięki temu również my jesteśmy spokoini ponieważ nie mamy dostępu do Państwa danych związanych z operacją finansową.
Zapewnia to zarówno Państwu jak i nam pełen komfort i bezpieczeństwo
.

Po dokonaniu płatności systemy PolCard oraz Inteligo i mTransfer bezpiecznie przenoszą Państwa spowrotem do naszego serwisu www.e-rezerwacja.pl
W ciągu 60 sekund otrzymają Państwo voucher elektroniczny (w przypadku hotelu dostępnego natychmiast. Patrz krok2) lub potwierdzenie przyjęcia rezerwacji, która będzie potwierdzona przez operatora (w przypadku hoteli na potwierdzenie. Patrz krok2).




2. Jakie są formy płatności?

Odp: W serwisie e-rezerwacja.pl można zapłacić

a) kartą kredytową przez bezpieczne centrum autoryzacyjne PolCard. Opcja wyboru płatności kartą znajduje się w II kroku rezerwacji czyli formularzu personalnym, w dolnej części strony.

b) przelewem elektronicznym Inteligo przez bezpieczny terminal Inteligo.Opcja wyboru płatności przelewem Inteligo znajduje się w II kroku rezerwacji czyli formularzu personalnym, w dolnej częś
ci strony.
 
c) przelewem elektronicznym mTransfer (mBank) przez bezpieczny terminal mTransfer. Opcja wyboru płatności przelewem mTransfer znajduje się w II kroku rezerwacji czyli formularzu personalnym, w dolnej części strony.
 
Po wybraniu intyeresującej Państwa formy płatności zostaną Państwo przeniesieni bezpośrednio na stronę PolCard (w przypadku płatności kartą) lub odpowiedniego banku (w przypadku wyboru płatności przelewem elektronicznmym). Dzięki temu nikt nie ma możliwości wglądu w Państwa dane. Po dokonaniu płatności strony PolCard lub bankowe przeniosą Państwa bezpiecznie, spowrotem na strony e-rezerwacji.pl



3. Czy można zapłacić przelewem tradycyjnym?

Odp: W serwisie e-rezerwacja.pl nie ma możliwości płatności tradycyjnym przelewem gdyż rezerwacje dokonywane są automatycznie w hotelach, które muszą od razu otrzymać należność. E-rezerwacja.pl dzieła jak elektroniczna recepcja hotelu. Klient przychodzi, płaci a dzięki temu ma pewność, że otrzyma usługę.



4. Dokonałem rezerwacji, zapłaciłem i co dalej?

Odp: Po dokonaniu płatności otrzymają Państwo na podany wcześniej adres e-mail potwierdzenie dokonania rezerwacji. Jeśli hotel który Państwo wybrali był hotelem gdzie rezerwacja jest w pełni automatyczna (informacja na stronie z wynikami wyszukiwania obiektów) to Voucher należy wydrukować i udać się z nim do Hotelu.
Jeśli wybrali
Państwo hotel, w którym wolne miejsca potwierdza operator to otrzymają Państwo e-mail z informacją o dokonanej rezerwacji i informacją, że skonataktuje się z Państwem operator w celu potwierdzenia wolnych miejsc.



5. Jak mam anulowac rezerwację?

Odp: Aby anulować rezerwację należy wypełnić formularz
"Anulacja" do którego link znajduje się na stronie głównej serwisu. Należy podac e-mail, nr rezerwacji (znajduje się w potwierdzeniu mailowym i na Voucherze) i wpisać widomość do operatora. Skontaktuje się on z Pąństwem usali szczegóły zwrotu należności i ewentualnych opłat manipulacyjnych.


6. Jak mam zmienić rezerwację na inny termin?

Odp: Aby zmienić rezerwację należy wypełnić formularz
"Zmiana rezerwacji" do którego link znajduje się na stronie głównej serwisu. Należy podac e-mail, nr rezerwacji jaką się dokonało i którą chce się zmienić (znajduje się on w potwierdzeniu mailowym i na Voucherze) i wpisać widomość do operatora. Skontaktuje się on z Pąństwem usali szczegóły zmiany rezerwacji i ewentualnych opłat manipulacyjnych.


7. Jak mam zmienić rezerwację na inny hotel?

Odp:
 Sytuacja identyczna jak w przypadku zmiany rezerwacji na inny termin. Patrz wyżej.


8. Czy ktoś może przejąć numer mojej karty?

Odp: Nikt. PolCard i banki stosują szyfrowane transmisje danych najwyższej, światowej klasy. Dlatego właśnie nie pobieramy opłat na naszej stronie lecz przekierowujemy Państwa na strony PolCard i banku Inteligi i mBank. Gwarantują one bezpieczeństwo Państwa pieniędzy a
nam spokojną działalność.


9. Przelew Inteligo i mBank. Czy mogę nimi płacić?

Odp: Korzystać z tych usług mogą wszyscy posiadacze kont w banku Inteligo i mBank z dostępem do konta elektronicznego.


10.Czy mogę zapłacić bezpośrednio w Hotelu?

Odp: Nie ma możliwości płacenia bezpośrednio w Hotelu. Gdyby chceili Państwo zapłacić w hotelu, należność była by o wiele wyższa niż cena w naszym serwisie. Stawki podawane za noclegi na naszej stronie są stawkami do sprzedaży wyłacznie w sposób elektroniczny dlatego transakcja również musi odbywac się drogą elektroniczną.


11.Dostałam Voucher z rabatem na usługi gastronimoczne w hotelowej restauracji. Jak mogę uzyskać tą zniżkę?

Odp:
 Informację o posiadanym rabacie należy zgłosić w recepcji hotelu, która powinna poinformować pracoenika restauracji. Dla pewności prosimy mieć voucher informujący o zniżce w restauracji hotelowej zawsze przy sobie aby uniknąć niepotrzebnych komplikacji.


12.Zgubiłam Voucher? Czy to oznacza, że nie mogę spać w zarezerwowanym hotelu?

Odp:
 Oczywiście, żę Pani może :) Bez obaw. Voucher to tylko papierowe potwierdzenie Pani rezerwacji. Recepcja hotelu dzięki temu, że dokonała Pani rezerwacji on-line łącznie z płatnością, otrzymała już informację o Pani przybyciu i pokój został dla Pani przygotowany. Prosimy jednak aby następnym razem nie zapomnieć Vouchera ponieważ usprawnia to pracę Recepcjonistom.


13.Jak mam szukać najciekawszych ofert? Przez wyszukiwarkę to bardzo trudne.

Odp:
 Są dwa najlepsze sposoby.

I - sprawdzać listę z aktualnymi, najciekawszymi ofertami na stronie
"Promocje" 

II - W wyszukiwarce zaznaczyć okres dłuższy niż potrzebujemy np: data przyjazdu 10 dni wcześniejsza niż przewidujemy faktyczny przyjazd a data wyjazdu 10 dni pózniejsza niż ta faktycznie przwidywana. 

Dzięki temu zobaczą Pąństwo okresy kiedy ceny są niskie a kiedy wysokie.
- Czy przy wyjezdzie na 2 dni cena za noc nie będzie niższa niż przy pobycie jednodnodniowym.
- Czesto hotele stosują zabieg obniżania cen przy pobytach na min 3 noce.
- Równie często przy pobytach min 3 noce dają noc GRATIS przez co klient płaci za 2 noce a nie za 3.
- Warto również w hotelach miejskich planować pobyt np: od czwartku. Noc z czwartku na piątek szczególnie w hotelach warszawskich często traktowana jest jako noc weekendowa czyli sporo tańsza niż ta w tygodniu.

To wszystko widać jeśli wybierze się długi zakres terminów jak zostało to opisane w pierwszych zdaniach.


przejście do hotele
przejscie do SPA
Przejscie do Hotele Zamki i Pałace
©       Linki :: wymiana linków :: link exchange  1  2  3  4  5  6  
 Hotele Warszawa  Hotele Kraków  Hotele Poznań  Hotele Sopot  Hotele Zakopane  Hotele Wrocław  Hotele Gdańsk  Warszawa