Hotele w Polsce do 71% taniej
635 hoteli w 321 miastach Polski, hotele taniej do 71% niż bezpośrednio w hotelu.
login:
hasło:
Zarejestruj się    Zapomiałem hasła
kontakt z rezerwacja
 







     
 

  Błędy na stronie i kłopoty z działaniem serwisu:  

Jeśli na stronie pojawiły się błędy techniczne, przez co nie można zrobić rezerwacji prosimy o pilny kontakt z naszym webmasterem:  webmaster@e-rezerwacja.pl

Prosimy pamietać o podaniu danych kontaktowych:

  • Imię / Nazwisko
  • adres e-mail
  • tel. kontaktowy, najlepiej GSM

    W celu szybszego wyjaśnienia błędu i usunięcia usterki prosimy podać numer błędu jaki pojawił się na ekranie. Najłatwiej jest go skopiować i wkleić do notatnika lub zapisać na kartce

      Mam trudności ze zrobieniem rezerwacji. Kto może mi pomóc?  

    Jeśli mają Państwo trudności z dokonaniem rezerwacji (kłopot z wyszukaniem oferty, interesują Państwa dodatkowe świadczenia, nie mają Państwo pewności czy rezerwacja została poprawnie dokonana, etc.) prosimy o kontakt mailowy: webmaster@e-rezerwacja.pl Postaramy się pomóc i rozwiązać wszelkie kłopoty z tym związane.

    Prosimy pamiętać o podaniu danych kontaktowych:

  • Imię / Nazwisko
  • adres e-mail
  • tel. kontaktowy, najlepiej GSM

      Jak anulować rezerwację?  

    Jeśli chcą Panstwo anulować zrobioną wcześniej rezerwację, należy skorzystać z formularza anulacyjnego. Niezbędne jest podanie danych kontaktowych oraz numeru rezerwacji. W naszym systemie każdego dnia dokonywanych jest bardzo duża ilośc rezerwacji, dlatego odnalezienie rezerwacji, która ma być anulowana bez podania jej numeru jest bardzo trudne a przez to czasochłonne.

      Jak zmienić rezerwację np. termin pobytu lub hotel?  

    Jeśli chcą Państwo zmienić elementy rezerwacji (np. termin pobytu w hotelu, hotel lub osoby, które będą korzystać z noclegu) prosimy skorzystać sie z formularza zmiany rezerwacji. W naszym systemie każdego dnia dokonywanych jest bardzo duża ilośc rezerwacji, dlatego odnalezienie rezerwacji, która ma być anulowana bez podania jej numeru jest bardzo trudne a przez to czasochłonne.

  •  
         
     

      Jak wygląda proces rezerwacji?  

    Proces rezerwacji składa się z IV etapów:
    Krok 1) wyszukiwanie oferty za pomocą wyszukiwarki lub list promocyjnych   Krok 2) wybór oferty z listy dostępnych hoteli Krok 3) wypełnienie formularza zamówienia, Krok 4) dokonanie płatności.

    Krok 1: Wybór oferty:

    Ofertę wyszukujemy za pomocą wyszukiwarki wybierając miasto, termin przyjazdu i wyjazdu, rodzaj pokoju oraz liość osób do zakwaterowania. Po wybraniu tych opcji zatwierzamy wybór klawiszem "Rezerwuj". System wyświetli listę dostępnych obiektów.

    Krok 2: Lista dostępnych obiektów:

    Z listy wybramy interesujący Nas obiekt. W naszym serwisie znajdują się dwa typy obiektów.

    Typ 1) Hotele dostępne natychmiastowo tzw. on-line'owe.
    Nad listą tych hoteli znajduje się szeroki boks na żółtym tle z tekstem:

    "Rezerwacja Online
    Rezerwacja pokoju w podanych poniżej hotelach odbywa sie natychmiastowo. Płatnoœć dokonywana jest przez eCard za pomocš karty kredytowej, Inteligo, mTransfer. Po dokonaniu płatnoœci otrzymajš Państwo potwierdzenie rezerwacji wraz z opłaconym voucherem za pobyt w hotelu"

    Każdy z tych obiektów znajduje się w boksie koloru beżowego. Obiekty te polecamy osobom, które potrzebują zakwaterowania od razu. Po zrobieniu rezerwacji w takim obiekcie, potwierdzenie rezerwacji otrzymają Państwo natychmiastowo na wskazany w formularzu zamówienia adres e-mail. Może to potrwać około 60 sekund.

    Typ 2) Drugą grupą hoteli są obiekty, w których miejsca potwierdza nasz operator.
    Listę tych obiektów rozpoczyna szary boks z informacją:

    "Rezerwacja Offline
    Rezerwacja pokoju w podanych poniżej hotelach odbywa za poœrednictwem operatora, który w cišgu 24 h sprawdzi dostepnoœć pokoi. Jeœli wybrany hotel będzie dysponował wolnymi pokojami potwierdzi rezerwację dla Państwa. Płatnoœć dokonywana poprzez eCard za pomocš karty kredytowej, Inteligo, mTransfer. Wraz z potwierdzeniem rezerwacji otrzymajš Państwo opłacony Voucher za pobyt w hotelu"

    Obiekty z tej grupy prezentowane są w szarych boksach.

    Krok 3: Formularz rezerwacyjny:

    Rezerwacji można dokonać na dwa sposoby. Klikając "Rezerwuj" obok hotelu już na liście z dostępnymi hotelami lub klikając '"Rezerwuj" w prezentacji obiektu. Za każdym razem system przeniesie Państwa do formularza rezerwacyjnego. Należy w nim podać dane niezbędne do wykonania rezerwacji.

    Krok 4 OSTATNI: Płatność

    Aby przejść do płatności należy wypełnić wszystkie wymagane pola formularza. Do wyboru oddajemy Państwu trzy, najbezpieczniejsze naszym zadniem formy płatności przez internet:

    Kartą kredytową przez bezpośredni, bezpieczny terminal internetowy e-CARD
    Przelew elektroniczny Inteligo przez bezpośredni, bezpieczny terminal internetowy Inteligo Przelew elektroniczny mTransfer przez bezpośredni, bezpieczny terminal internetowy mBank. W taki sam sposób dziłaja przelewy elektroniczne BZ WBK, Multibank, BPH oraz Nordea Bank. Klient zawsze przechodzi na bezpieczny terminal swojego Banku.

    Za każdym razem kiedy wybiorą Państwo jedną z ww. opcji płatności przenoszeni są Państwo bezpośrednio na strony e-Card lub wybranego banku. Płatność nigdy nie jest dokonywana na stronach naszego portalu. Zapewnia to naszym klientom jak również nam najwyższy poziom bezpieczeństwa. Po dokonaniu płatności systemy e-Card, Inteligo,Multibank, BZ WBK, Nordea Bank lub mTransfer bezpiecznie przeniosą Państwa spowrotem do naszego serwisu www.e-rezerwacja.pl W ciągu 60 sekund otrzymają Państwo voucher - potwierdzenie dokonania rezerwacji na skrzynkę mailową podaną w formularzu rezerwacyjnym (Patrz krok2 - Rezerwacja online) lub potwierdzenie przyjęcia rezerwacji, która będzie potwierdzona przez operatora (Patrz krok2 - Rezerwacja Offline).:

  • Imie Nazwisko
  • adres e-mail
  • tel. kontaktowy, najlepiej GSM

    W celu szybszego wyjaśnienia blędu i usunięcia usterki prosimy podać numer błędu jaki pojawił się na ekranie. Najłatwiej jest go skopiować i wkleić do notatnika lub zapisać na kartce

      2. Jakie są formy płatności?  

    W serwisie e-rezerwacja.pl można zapłacić

    a) kartą kredytową przez bezpieczne centrum autoryzacyjne e-Card.
    Opcja wyboru płatności kartą znajduje się w drugim kroku rezerwacji czyli formularzu personalnym, w dolnej części strony.
    b) przelewem elektronicznym: Inteligo, mBank, Multibank, BZ WBK, Nordea Bank, Bank BPH- zasze przez bezpieczny terminal banku.
    Opcja wyboru płatności przelewem elektronicznym znajduje się w drugim kroku rezerwacji czyli formularzu personalnym, w dolnej części strony.

    Po wybraniu interesującej Państwa formy płatności zostaną Państwo przeniesieni bezpośrednio na stronę e-Card (w przypadku płatności kartą) lub odpowiedniego banku (w przypadku wyboru płatności przelewem elektronicznmym). Dzięki temu nikt nie ma możliwości wglądu w Państwa dane finansowe. Po dokonaniu płatności, strony e-Card lub bankowe przeniosą Państwa bezpiecznie, spowrotem na stronę www.e-rezerwacji.pl

      3. Czy można zapłacić przelewem tradycyjnym?  

    W serwisie e-rezerwacja.pl nie ma możliwości płatności tradycyjnym przelewem gdyż rezerwacje dokonywane są automatycznie w hotelach, które muszą od razu otrzymać należność. E-rezerwacja.pl działa jak elektroniczna recepcja hotelu.

      4. Dokonałem rezerwacji, zapłaciłem i co dalej?  

    Po dokonaniu płatności otrzymają Państwo na podany wcześniej adres e-mail potwierdzenie dokonania rezerwacji. Jeśli hotel, który Państwo wybrali był hotelem gdzie rezerwacja jest w pełni automatyczna (Patrz krok 2 rezerwacji- Rezerwacja Online) należy wydrukować otrzymany Voucher i udać się z nim do Hotelu. Jeśli wybrali Państwo hotel, w którym wolne miejsca potwierdza operator (Patrz krok 2 rezerwacji - Rezerwacja Offline) otrzymają Państwo e-mail z informacją o dokonanej rezerwacji i informacją, że skonataktuje się z Państwem operator w celu potwierdzenia wolnych miejsc.

      5. Jak mam anulować rezerwację?  

    Aby anulować rezerwację należy wypełnić formularz anulacyjny, najlepiej wszystkie pola w nim zawarte i wpisać widomość dla operatora. Skontaktuje się on z Pąństwem, ustali szczegóły zwrotu należności i ewentualnych opłat manipulacyjnych.

    powrót na górę strony

       6. Jak mam zmienić rezerwację na inny termin?  

    Aby zmienić rezerwację należy wypełnić formularz zmiany rezerwacji , wypełnić wszystkie pola w nim zawarte i wpisać widomość do operatora. Skontaktuje się on z Pąństwem, ustali szczegóły zmiany rezerwacji i ewentualnych opłat manipulacyjnych. powrót na górę strony

       7. Jak mam zmienić rezerwację na inny hotel?  

    Sytuacja identyczna jak w przypadku zmiany rezerwacji na inny termin. Patrz pkt. 6

       8. Czy ktoś może przejąć numer mojej karty?  

    Nikt. e-Card i banki stosują szyfrowane transmisje danych najwyższej, światowej klasy. Dlatego właśnie nie pobieramy opłat na naszej stronie lecz przekierowujemy Państwa na strony e-Card lub Banku. Gwarantują one bezpieczeństwo Państwa pieniędzy a nam spokojną działalność.

       9. Przelew Inteligo, mBank, BZ WBK, Nordea Bank, Multibank, Bank BPH. Kto może nimi płacić?  

    Korzystać z tych usług mogą wszyscy posiadacze kont z mozliwoscia placenia przez internet.

      10. Czy mogę zapłacić bezpośrednio w Hotelu?  

    Nie ma możliwości płacenia bezpośrednio w Hotelu. Gdyby chceili Państwo zapłacić w hotelu, należność była by o wiele wyższa niż cena w naszym serwisie. Stawki podawane za noclegi na naszej stronie są stawkami do sprzedaży wyłacznie w sposób elektroniczny dlatego transakcja również musi odbywać się drogą elektroniczną.

      11. Dostałam Voucher z rabatem na usługi gastronomiczne w hotelowej restauracji. Jak mogę uzyskać tą zniżkę?  

    Informację o posiadanym rabacie należy zgłosić w recepcji hotelu, która powinna poinformować pracownika restauracji. Dla pewności prosimy przedstawić ważny voucher kelnerowi lub barmanowi przed dokonaniem zamówienia. Dzięki temu można uniknąć zbędnych komplikacji.

      12.Zgubiłam Voucher? Czy to oznacza, że nie mogę spać w zarezerwowanym hotelu?  

    Oczywiście, że w takiej sytuacji można skorzystać z usługi. Wydrukowany voucher jest papierowym potwierdzenie rezerwacji. Dzięki temu, że dokonali Państwo rezerwacji on-line łącznie z płatnością, Recepcja hotelu otrzymała już informację o Pństwa przybyciu i pokój został przygotowany. Prosimy jednak aby nie zapomnieć vouchera ponieważ usprawnia to pracę Recepcjonistom.

      13. Jak mam szukać najciekawszych ofert?  

    Najciekawsze oferty staramy się umieszczać na stronie głównej portalu, również w zakładce SPA oraz Zamki i Pałace.

    Mamy również kilka porad jak szukać perełek przez wyszukiwarkę.

    - W wyszukiwarce należy zaznaczyć okres o kilka dni dłuższy niż potrzebujemy np: data przyjazdu 10 dni wcześniejsza niż przewidujemy faktyczny przyjazd a data wyjazdu 10 dni późniejsza niż ta faktycznie przewidywana. Dzięki temu zobaczą Pąństwo okresy kiedy ceny są niskie a kiedy wysokie. Ponad to część hoteli udziela specjalnych, bardzo niskich cen na pobyty 2 i 3 dniowe lub przy pobycie 2 lub 3 dniowym kolejna noc jest bezpłatna. Dzięki podaniu wcześniejszej daty przyjazdu i poźniejszej daty wyjazdu, zobaczą Państwo jak wygląda struktura cen i w które dni najbardziej opłaca się nocować w danym hotelu.
    - W hotelach miejskich warto planować pobyt np: od czwartku. Noc z czwartku na piątek szczególnie w hotelach warszawskich często traktowana jest jako noc weekendowa (w tej samej stawce co noce od piątku do poniedziałku) czyli dużo tańsza.
    - Pod uwagę należy wzišc sezonowoœc cen. Sezon w dużych miastach (wysokie ceny) jak Warszawa, Kraków, Szczecin, Wrocław etc. ma miejsce w innych miesišcach niż sezon w mniejszych, szczególnie wypoczynkowych miejscowoœciach. W miastach najwyższe ceny sš od wrzeœnia do listopada oraz od połowy marca do połowy czerwca. W miejscowoœciach wypoczynkowych (w górach, nad morzem, na Mazurach etc.) najwyższe ceny sš od połowy czerwca do pierwszej połowy wrzeœnia oraz od pierwszej połowy grudnia do końca ferii ziomowych z częstymi obniżkami w styczniu (nie dotyczy gór).

  •  
    przejście do hotele
    przejscie do SPA
    Przejscie do Hotele Zamki i Pałace
    ©       Linki :: wymiana linków :: link exchange  1  2  3  4  5  6  
     Hotele Warszawa  Hotele Kraków  Hotele Poznań  Hotele Sopot  Hotele Zakopane  Hotele Wrocław  Hotele Gdańsk  Warszawa